Annons:
Etiketttill-minne-av
Läst 1175 ggr
Crazzysazza
3/12/13, 9:41 AM

Till minne av Dexter

Vår älskade lilla vän Dexter fick åka tillbaka till änglarna i torsdags på grund av Aggresivitet, osäkerhet och stress. Hans dagar var i ständig stress och till slut visade det sig i aggresivitet han började bita våra hundar och även oss.

Då fick han åka till änglarna och slippa alla sina huvud demoner.

Men han kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan denna lilla knasiga dvärgpinscher fick mig konstigt nog att älska rasen och jag är nu stolt ägare av 3 tikar.

Vi har upplevt mycket tillsammans många tävlingar Agility och freestyle. Han älskade att jobba var alltid med och tvekade aldrig en riktig liten cirkus hund men tyvärr gav det också han mer stress att vilja prestera till 100% hela tiden. Helst prestera han inför publik då var han som lyckligast :D

Så jag hoppas min älskade vän dansar vidare i himmlen och vi kommer aldrig att glömma dig du är ovärderlig <3

Annons:
Crazzysazza
3/12/13, 9:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här var han tvungen att göra sitt favorit trix när vi lyssnar på resultatet på en agility tävling <3

DinJejja
3/12/13, 10:09 AM
#2

Vad tråkigt men bra beslut av er :) Han har det nog mycket bättre nu där han är ❤️

MikaTela
3/12/13, 10:48 PM
#3

Vad skönt för honom att han har sluppit sina hjärnspöken nu och stor hyllning till er som var modiga och kloka nog att ta det beslutet! 🌺

Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se

Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!

Blogg: http://mikatela.blogspot.com

Anna-Helga
3/13/13, 6:35 AM
#4

Kram! Ibland måste man fatta tuffa beslut.

Upp till toppen
Annons: