DP med stora hundar...
Tänkte kolla om fler har dvärgpinscher och stora hundar i familjen och hur ni tycker det fungerar? Vi får hem en Napolitansk mastiffvalp i Februari, det blir spännande att se hur det kommer fungera! :-)
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

Jag har ju en bordercollie unghund (2år) leker bra med pinnarna de har lärt sig parera hans buffliga tacklingar. vi planerar att till hösten/ vinetern 2013 eller våren 2014 att köpa en Staffordshire bullterrier.
Ah trevligt! Jo jag tänker att mastiffen är ju lugn och inte DP kan man väl lugnt säga! Haha! Men att mastiffen med sin massa kan skada DP utan att mena det så att säga. Men jag tror det ska gå bra! :)
Medarbetare på Chihuahua

Mina dp´s är lugna ironiskt nog :) de har inte den där galna energin som jag har sätt hos många. Fråga mig inte varför men hela högen lugna. Den nya tiken hade Dp energi sen var hon hos oss i 2-3 dagar och sen har det varit lungt sen dess
De påverkas ju av våra energier också såklart. Vi har en tjej med ADHD och hon och hundarna kan trigga igång varann! :) Mastiffen kanske har lugnande inverkan på dem alla! Haha!
Medarbetare på Chihuahua
Jösses vilken söt valp #0! =)
Haha ja hon är sjukt söt! 4 veckor nu och 3 kg, kommer vara större än våra dp när hon kommer vid 8 veckor! Jösses!
Medarbetare på Chihuahua