Ny på sidan
Hej!
Eftersom att vi är nya här på sidan så tänkte jag att jag skulle skriva ett forumsinlägg och berätta lite om min DP och kanske få lite respons från er om ni har likasinnade DP's eller om ni bara vill skriva och ge tips! Eftersom vi inte hittade någon introduktionstråd så kände vi att detta subforat passade bäst=)
Betty är en omplaceringshund som jag(Josefin) köpte för ca 2 år sen, jag hade länge funderat på att köpa hund, men en större hund då, men min tjejkompis sa till mig att hennes f.d chef har en hund som ska omplaceras, jag lät mig övertalas att följa med till jobbet och träffa hunden, jag blev helt kär, vi gick därifrån.
På kvällen ringde jag kompisen och sa till henne att jag måste ha den hunden, så vi tog mina föräldrars bil och åkte och kollade på den igen, jag fick med mig henne hem och sen den dagen har vi varit oskiljaktiga, har sammanlagt vart ifrån varandra 1 vecka skulle jag tro.
När jag hämtade henne så kunde man knappt röra vid henne, när man närmade sig med huvudet så högg hon, den sommaren bodde min tjejkompis hos mig tillsammans med hennes grand danois.
Ca 1 år efter att jag köpte henne så träffade jag Jakob, och sen den dagen har hon bara blivit bättre och bättre.
Betty älskar att mysa ihop det i sin säng, i soffan eller i våran säng, under täcken, filtar kläder osv. hon brukar även krypa in i tröjor som vi har på oss.
Ha det bra och skriv gärna!
kram på er alla dvärgpinschare!
Josefin, Jakob och Betty!

Vilken liten söting Välkommen till sidan!
Välkommen! :)
Tack så mycket=)
Välkommen hit! :) Söt liten dp
tack så jätte mycket:)