Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 2538 ggr
MikaTela
2013-04-09 23:47

Vad gör du?

Vad gör alla vi här FÖRUTOM umgås med våra hundar?

Jobbar ni? Med vad?
Studerar ni? Till vad?

Håller ni på med några andra djur?

Har ni några andra hobbys?

Hur bor ni?

Har ni familj?

Ja, vilka är vi bakom våra hundar och alias? :)

Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se

Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!

Blogg: http://mikatela.blogspot.com

Annons:
DinJejja
2013-04-10 18:41
#1

Studerar ni? Till vad?
Jag pluggar på komvux, läser upp lite betyg. Har sökt in till universitet till höst, som jag hoppas komma in på! :)

Håller ni på med några andra djur? 
Jag har en häst också. :)

Har ni några andra hobbys?
Umgås med vänner, familj osv. :)

Hur bor ni?
Örebro

Har ni familj?
Har ju pappa, mamma och syskon. Annars är det jag, pojkvännen och hunden :)

Anna-Helga
2013-04-10 21:38
#2

Jag kör buss, har 4 barn och ett litet företag! :)

MikaTela
2013-04-10 22:53
#3

Jag studerar just nu upp mina betyg på komvux och är samtidigt arbetssökande på egen hand.

Jag har utöver hundarna även 4 katter och i dagsläget 2 kaniner (ska bli tre igen). Jag pysslar även till och från med hästar. Och tidigare hade jag även vaktlar. Utöver detta har jag även varit marsvinsuppfödare och skulle gärna skaffa rasen skinny igen bara sambon går med på det. :p

På fritiden umgås jag gärna med vänner. Har ett numera lite svagare motorintresse. Åker gärna och ser på streetrace samt bilutställningar. Varje år besöker vi Vallåkrautställningen som åskådare och ibland kikar vi upp på Elmia på påsken.
Hade jag bara haft ekonomin hade jag gärna stylat min bil samt fixat ljudet så jag hade kunnat tävla i Välljud. Men tyvärr.

Jag bor i ett hus på landet med min sambo i NV skåne.

Till min familj räknas såklart mamma, pappa och syskon och utöver det även min sambo!

Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se

Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!

Blogg: http://mikatela.blogspot.com

skrabbe